Web,SEO,PPC už nemusí být velkou neznámou.

Zjistíme, kde to „skřípe“, a navrhneme řešení na míru.

Jak to funguje?

  • Provedeme úvodní audit celkového marketingu a veškerých marketingových aktivit. Ke všem se vyjádřím a poukážu na pravděpodobné chybya navrhnu jejich nápravu a řešení.
  • Projedeme weby aplikacemi pro SEO optimalizaci a navrhneme zlepšení a poukážeme na věci, které by se měly řešit.
  • Zjistíme vaše očekávání a cíle a stanovíme startovní pozici.

Následně:

  • Zmapujeme možné propagační kanály.
  • Zajistíme dostatečné měření vašich cílů a očekávání.
  • Nastavíme marketingovou strategií.
  • Definujeme všechny další možnosti.
  • Pomůžeme vám vytvořit propagační materiály.
  • Pomůžeme s propagací samotnou a k tomu využijeme i naše kontakty.
  • Seznámíme vás se základními marketingovými principy.

Po měsíci zhodnotíme dosažené výsledky a zkonzultujeme další postup, případně zareagujeme na situaci, podle získaných informací.

Na co si dát pozor?

  1. V SEM marketingu (marketingu vyhledáváčů) je mnoho faktorů, některé ovlivnit jako uživatel můžeme, některé nikoliv. Funguje tam totiž mnoho faktorů a velká část je v nastavení vyhledávačů – to dělají roboti, které ještě neumíne ovlivnit .
  2. Nemůžu slíbit, že vám zajistíme první místo ve vyhledávačích. Učiníme však maximum, abychom kvalitně postavily známé faktory a tím výrazně zvýšil vaši šanci, že budete vysoko.
  3. Poukážeme na každou vadu, která by mohla ovlivnit efektivitu.
  4. Nebudeme zticha, když budete vymýšlet nefunkční věci.
  5. Neočekáváme problémy, když se objeví, stavíme se čelem a řešíme je, protože jsou pro nás výzvou, ne překážkou.

A proč to dělám?

Na světe je mnoho projektů, které už teď mohou pomoci mnoha lidem. Lidé se  bojí nebo neví, jak je (z)realizovat. Od toho jsem tady. Rád vám pomohu a nejsem na to sám.

Nemůžeme slíbit zázračné výsledky. Ovšem můžeme garantovat tvrdou práci, než jich dosáhneme a bude to chtít i značnou dávku vytrvalosti a disciplíny.

Už máte svůj termín auditu? 🙂

Přeji úspěšný den!