Předmětem tohoto jobu je pronájem mého myšlení, které se posledních více než 17 let formovalo obchodní, manažerskou a marketingovou činností.

Ať už rozjíždíte nový projekt nebo chcete podpořit svůj stávající a zaběhlý projekt, nabízím Vám následující 3 kroky:

 

  1. Analýza – nejprve se Vás budu ptát na spoustu věcí, abych Vašemu projektu porozuměl jak po funkční stránce, tak po stránce procesní i marketingové. Budu chtít vědět, co zamýšlíte, jaké máte vize, plány a cíle, jak je můžeme měřit, jak to celé má fungovat, jaké nástroje používáte, jaký máte rozpočet a také jakým směrem se chcete vydat.
  2. Strategie – na základě zjištěných informací Vám navrhnu marketingovou strategii, která Vás dovede k Vámi definovaným cílům.
  3. Realizace – k čemu by Vám byla strategie, když by zůstala ležet v šuplíku? Nejen, že strategii vymyslím, zrealizuji ji!

 

 

 

S čím vším si rozumím?

Google AdWords – zavedení služby, analýza klíčových slov, doporučení úprav webu dle pravidel Googlu, vytvoření reklamních kampaní, jejich správa, optimalizace, reporting.

Google Analytics – zavedení a nastavení služby, práce s daty samostatně nebo v propojení s Google Adwords

Google My Business

Sociální sítě – vytváření profilů, stránek, reklamních kampaní od Facebooku až po Pinterest.

Sklik, webináře, drip kampaně, live chat support, automatizovaný sběr kontaktů a jejich obsluha.

A další.

 

Ve své práci a přístupu využívám bezpočet nástrojů, jsem velký příznivce pravidla 80/20, zásad Guerilla marketingu a především myšlenky, že: “Marketing není oddělení, ale je to vše, co (v byznysu) děláme.“

 

 

Pokud máte zájem o komplexní marketingové řešení, kontaktujte mne.

Uvedená cena je za 1 hodinu mé práce. Pokud máte zájem o rozsáhlejší spolupráci, vyberte si prosím z variant Extra služeb nebo mne kontaktuje a já Vám vytvořím nabídku na míru.